Rólunk

Rólunk

Az adatvezérelt gondolkodásmóddal először a Közgázos, illetve ELTE-s tanulmányaink során találkoztunk, és olyannyira rajongói lettünk ennek a megközelítésnek, hogy később a munkában is ezt a világot kerestük. Így lett belőlünk gazdasági újságíró az Index.hu-nál, elemző a Concorde Értékpapír Zrt. brókercégnél, vagy projektmenedzser egy hazai IT fejlesztőcégnél, és ezért építjük erre a személetmódra a Mojo Adwise szolgáltatásait is.

Eltérő szemlélet

Ami egyértelműen megkülönböztet minket a többi PPC ügynökségtől az a szakmai múltunk, és ezáltal az a hozzáállás, ahogy a hirdetési kampányaidat kezeljük.

Mi ugyanis elsősorban nem marketingesek és PPC specialisták vagyunk, hanem hozzád hasonlóan mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői.

A Google és Facebook hirdetéseket is azért tanultuk meg, hogy saját vállalkozásaink kampányait tudjuk kezelni.
Emiatt a háttér miatt pedig nem tudunk úgy tekinteni partnereink kampányaira, hogy ne cégvezető fejjel gondolkozzunk, és döntéseinket minden esetben az vezeti, hogy az általunk beállított kampányok profitábilisak legyenek.

Eredményesség

Ismerjük, hogy milyen nyomasztó érzés tud lenni százezreket költeni hirdetésekre, anélkül, hogy pontosan értenénk, hogy mi is történik. Ismerjük, hiszen mi is jártunk hasonló cipőben

Pontosan emiatt egy dolgot tudunk neked garantálni: feleslegesen nem fogjuk égetni a pénzed, nem fogunk eszetlen költésekbe hajszolni.

Minden esetben folyamatosan monitorozzuk a kampányokat, és úgy optimalizáljuk a beállításokat, hogy az eredmény és a költés kéz a kézben járjanak.

Együttműködés

Tudjuk, hogy milyen érzés az, amikor egy szakértő annyi hárombetűs rövidítést zúdít ránk, hogy az ötödik után már meg se merjük kérdezni, hogy a többi mit jelent.

Épp emiatt az egyik célunk az, hogy az együttműködésünk során te is pontosan értsd, hogy miről van szó.

Riportjaink és elemzéseink során mindig könnyen érthetően próbáljuk megvilágítani az összefügéseket.
Nem szeretjük, amikor valaki úgy próbál kompetensnek tűnni, hogy érthetetelnül fogalmaz. Ez a szemfényvesztés talán működik egy ideig, de van egy sokkal jobb módszer a kompetencia megállapítására: az eredmények.