Szolgáltatásaink
Facebook Ads
A Facebook hirdetési rendszere lehetőséget ad arra, hogy nagyon pontosan meghatározzunk célcsoportokat az érdeklődésük és egyéb jellemzőik alapján. Azt gondoljuk, hogy számodra is van egy úgymond tökéletes közönség, aki a legnagyobb valószínűséggel lesz a vásárlód, és a legkisebb költséggel éred el. A mi célunk a Facebook hirdetések esetében, hogy a folyamatos méréseink és elemzéseink segítségével lépésről-lépésre egyre közelebb kerülj ehhez a tökéletes közönséghez, és azokhoz jussanak el az üzeneteid, akikhez te szeretnéd.
- Kampányok megtervezése, beállítása, optimalizálása
- Riportok készítése
- Követőkód és konverziómérés beállítása (Facebook Pixel)
- Célközönségek beállítása (Facebook Audiences)
Google Ads
Többféle célod is lehet egy Google hirdetési kampánnyal: növelheted az ismertséged, generálhatsz forgalmat a weboldaladra, vagy növelheted közvetlenül az értékesítésed. Mi a munkánkat azzal kezdjük, hogy megpróbáljuk megérteni a vásárlóközönséged, és utána meghatározzuk, hogyan érhetjük el őket a legolcsóbban. A célunk mindig az, hogy megtaláljuk azokat a vásárlókat, akik a legnagyobb valószínűséggel veszik igénybe szolgáltatásaidat, vagy vásárolják meg termékeidet.
- Kampányok tervezése, beállítása és optimalizálása
- Keresőkampányok (Google Search), Brand, Display, Google Shopping, Remarketing és Youtube kampányok
- Riportok készítése
- Kulcsszókutatás
- Konverziómérés beállítása (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager)
Adatelemzés és adatvizualizáció
A weboldalaknak látogatói vannak, amiből forgalom keletkezik. Az online hirdetések, a webes elérhetőség és ismertség növeli ezt a forgalmat, ez pedig adatokat generál. Mi abban hiszünk, hogy ezekből az adatokból rengeteg nagyon értékes információ nyerhető ki, amellyel közvetlenül lehet javítani bármilyen hirdetés hatékonyságát, de ezen túlmutatóan magáról az üzletedről tudhatsz meg sokkal többet ezeken az adatokon keresztül. Rajongunk az adatokért, ezért szeretjük bármilyen hirdetési kampány középpontjába állítani az adatokon alapuló döntéshozást. Azt gondoljuk, hogy adatokon keresztül tanulni tudunk a közönségünkről, és ez túlmutat bármilyen rövid távú kampánycélon.
- Adatok szűrése, összesítése és elemzések készítése
- Google Analytics beállítása
- Google Tag Manager beállítása
- Folyamatosan frissülő riportok készítése (Google Data Studio)
Tanácsadás
Ha egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, és úgy gondolod, hogy egyelőre nem fér bele havi szinten költeni online marketing szolgáltatásokra, viszont tudod, hogy ez fontos a mai világban, és szeretnél te magad képbe kerülni, hogy elindíthass pár egyszerűbb kampányt, vagy csak meg akarod érteni, hogyan működnek ezek a hirdetési felületek, megpróbálunk segíteni. Szívesen osztjuk meg azt a tudást, amit mi is igyekszünk napról-napra gyarapítani, és segítünk abban, hogy kicsit jobban átlásd ezt a világot. Ezért vállalunk feladatokat projekt jelleggel is, amikor a közösen meghatározott célokig érünk el az online marketing területén.
Legyen szó oktatásról vagy egyszeri kampányokról, mindkét esetben tudunk segíteni neked.
- Személyre szabott vagy általános jellegű oktatás a főbb tudnivalókról és eszközökről
- Facebook Hirdetéskezelő (Ads Manager) és Google Ads
- Google Analytics és Facebook Pixel
- Kampány létrehozás közösen, oktatással egybekötve
Webshop-marketing
A 2020-as események nagy lökést adtak az online kereskedelemnek, és ez a trend minden bizonnyal a következő években is fennmarad. Az online értékesítéssel kapcsolatos tudásunkat ezért a kezdetektől fogva erre a területre is fókuszálva építjük. Szerintünk a modern webshopmotorok, a Google Analytics és a különböző hirdetési fiókok összekötése és jó beállítása olyan információs hálózatot tud kialakítani, amivel rengeteget tudhatsz meg a vásárlóidról, és arról, hogy hogyan tudod a leghatékonyabban elérni őket.
- Facebook és Google kampányok tervezése, létrehozása és optimalizálása
- Google Shopping, Remarketing és Google Search kampányok
- Riportok készítése
- Pontos mérési háttérstruktúra létrehozása (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel)
Szálláshely-marketing
Az a megfigyelésünk, hogy a Google keresőfelületei egyre inkább konkrét versenytársaivá válnak az itthon piacvezető Booking.com-nak, így egy hotelnek, panziónak, apartmanháznak ma már egyszerre kell jól teljesítenie a nagy foglaló oldalakon és a Google felületein. Mi 2013 óta dolgozunk a magyar szálláspiacon, ezért úgy gondoljuk, hogy az online marketing területén megszerzett tudásunkat jól tudjuk ötvözni a szálláshely értékesítésben megszerzett tapasztalatainkkal. Csapatunk részben közös a Rate Republic professzionális szálláshely árazó csapatával, akik budapesti és vidéki szállások számára végeznek árazási és egyéb értékesítési szolgáltatást. Az elv mindkét szolgáltatás esetén ugyanaz: adatokból modelleket építünk, és azokat arra használjuk, hogy növelni tudjuk az értékesítést.
- Google Search kampányok, Remarketing és Youtube kampányok
- Facebook kampányok
- Konverziómérések beállítása (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager)
- Igény esetén árazási stratégia kidolgozása
Nem találtad, amit kerestél, vagy kérdésed van? Keress minket emailben az info@mojoadwise.hu címen, vagy az alábbi űrlapon!